THRUSTandTRUST Startet 5.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2019 Er det noen som kan hjelpe meg med kopi av originalt koblingsskjema til Windy Scirocco fra 1995-1998? (Jeg har spurt produsenten, men de har ikke) Legger med et bilde av koblingsskinnen under instrumentpanelet som et utgangspunkt. Sitér dette innlegget Link to post
krone Svart 6.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2019 (redigert) Jeg har en manual til Mistral i båten. Skinne ser lik ut. Mener det er koblingsskjema i den. Redigert 6.Mai.2019 av krone (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
THRUSTandTRUST Svart 6.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2019 Ja kanskje det kan være en mulighet, kan du ta et bilde av skjemaet og legge det ut som svar? Sitér dette innlegget Link to post
Grico Svart 28.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2019 Fikk du det du trengte? Tror jeg har de orginale koblingsskjemaene i min 31 Scirocco 1995 modell. Sitér dette innlegget Link to post
THRUSTandTRUST Svart 27.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.September.2019 Hei, ser at jeg ikke fikk med meg at det ble svart på denne. Ja takk, hvis du har det originale skjemaet så er jeg veldig interessert. Lar det seg gjøre å ta et bilde eller skanne det? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.