Jump to content

Edit History

Erik

Erik

Ja, gummi aktig innerst og med stålspiral.

Var dette med ulike produsenter med ulike standarder som var forklaringen. Nå er dog slangen levert i 1.12" mens det er stussen som er 38mm. Tanken vet jeg ikke, men stussen passet trangt inn i eksisterende slange som passer trangt på tankstussen, så ny stuss er kompatibel med gammel slange og stuss....

Dette er bare en bit på under en meter, og jeg kan handle ny vanlig septik slange på båtbutikken uten å blakke meg og håpe at den er trangere. Spørsmålet er om den er like bra/difusjons tett over tid. Men det aller viktigste er tross alt at skuta flyter .....

Er man i tvil så er man ikke i tvil er regelen ombord hos oss, og jeg er foreløpig i tvil :rolleyes:

Erik

Erik

Ja, gummi aktig innerst og med stålspiral.

Var dette med ulike produsenter med ulike standarder som var forklaringen.

Dette er bare en bit på under en meter, og jeg kan handle ny vanlig septik slange på båtbutikken uten å blakke meg og håpe at den er trangere. Spørsmålet er om den er like bra/difusjons tett over tid. Men det aller viktigste er tross alt at skuta flyter .....

Er man i tvil så er man ikke i tvil er regelen ombord hos oss, og jeg er foreløpig i tvil :rolleyes:

• Create New...