Heliboy Startet 6.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 6.Mai.2019 Min nylig solgte båt ble satt til vinterlagring hos (en foreløpig ikke navngitt) båtforhandler i høst, og samtidig bestilte jeg ettermontering av zip-wake. I ettertid har jeg funnet ut at båten ble plassert i forhandlerens utstillingslokale, helt uten mitt samtykke eller å ha blitt forespurt om dette. Båten ble pyntet innvendig med puter etc som de glemte å fjerne før "sjøsetting" sist uke. Mye folk har åpenbart vært inne i båten gjennom vinteren og våren, og det ble funnet etterlatenskaper og gjenstander fra folk som hadde tittet i båten. Er dette "innafor" opptreden av en seriøs båtforhandler? Ville du godtatt at noen tok seg slik til rette med din dyrebare båt? Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 6.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2019 Nei. Dette er ikke noe du må forvente. Ingen utenforstående skal jo normalt ha tilgang til din båt og ønsker de å bruke din som demo-båt må dette avtales og betales før. For eksempel med en kraftig redusert leie for lagringen. Sitér dette innlegget Link to post
Heliboy Svart 6.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2019 Takk, det var et svar som bekrefter min antakelse. Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 6.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2019 Jeg hadde uten tvil blitt rimelig forbannet om dette hadde skjedd min båt, for å si det mildt.. Når en båt på vinterlager, så forventer en at den blir passet på. Dette er jo totalt resepktløst. Du betaler for en tjeneste og så skjer dette??? wow Sitér dette innlegget Link to post
Bestefar Svart 6.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2019 For å si det enkelt: Jeg hadde sendt faktura på "leie av utstillingsbåt". Sitér dette innlegget Link to post
Bigmac Svart 6.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2019 Hva mener du med «nylig solgte båt»? Visste firma at du skulle selge, og forsøkte å selge? Hva var intensjon med å «stille ut» din båt? Sitér dette innlegget Link to post
Heliboy Svart 13.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2019 Nei, jeg hadde ingen planer om å selge måten - det var andre årsaker som gjorde at jeg måtte legge den ut for salg for et par uker siden. Forhandleren har beklaget, og jeg forventer at den ettermonteringen av zip-wake ikke blir fakturert, for å si det sånn. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Balder.. Svart 13.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2019 Jeg ville ikke brydd meg, er jo ikke direkte legejornalen som er utstillt for offentligheten, du får ta det som ett tegn på att du har en fin båt....storm i ett vannglass i min verdenmen den er muligens snever Sitér dette innlegget Link to post
Ventus Svart 13.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2019 9 hours ago, Heliboy said: Nei, jeg hadde ingen planer om å selge måten - det var andre årsaker som gjorde at jeg måtte legge den ut for salg for et par uker siden. Forhandleren har beklaget, og jeg forventer at den ettermonteringen av zip-wake ikke blir fakturert, for å si det sånn. Hva var begrunnelsen for at man hadde gjort som beskrevet - uten å forespørre? Sitér dette innlegget Link to post
Heliboy Svart 16.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2019 Har fått en skriflig beklagelse for det inntrufne, slikt skal selvsagt ikke skje uten at eier godkjenner det. "En glipp". Dog, et solid overtramp som blir kompensert i en eller annen minnelig form. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 16.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2019 Bra at de innrømmer glippen i hvertfall, så får vi håpe du blir fornøyd med kompensasjonen :-) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.