Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

Tenkte det samme som tkb.:smiley:

Både propell og bunn ser jo nokså ok ut, så ser vel ikke for meg at du skulle miste veldig mye fart p.g.a. dette. I følge Yamahas kjørefakta (som ofte er under optimale forhold) ser det dog ut til at du mangler litt. Samme propell som du har.

HT59.png.a7883861623c070068d8a89c61a956c0.png

Du kan f.eks. sjekke monteringshøyden på motoren. I kjørefakta oppgis 18mm. Jeg antar at det da er hull 2, eller nest lavest. Kanskje motoren din er montert i laveste (øverste) hull?

Solseng

Solseng

Både propell og bunn ser jo nokså ok ut, så ser vel ikke for meg at du skulle miste veldig mye fart p.g.a. dette. I følge Yamahas kjørefakta (som ofte er under optimale forhold) ser det dog ut til at du mangler litt. Samme propell som du har.

Du kan f.eks. sjekke monteringshøyden på motoren. I kjørefakta oppgis 18mm. Jeg antar at det da er hull 2, eller nest lavest. Kanskje motoren din er montert i laveste hull?

Solseng

Solseng

Både propell og bunn ser jo nokså ok ut, så ser vel ikke for meg at du skulle miste veldig mye fart p.g.a. dette. I følge Yamahas kjørefakta ser det dog ut til at du mangler litt. Samme propell som du har.

Du kan f.eks. sjekke monteringshøyden på motoren. I kjørefakta oppgis 18mm. Jeg antar at det da er hull 2, eller nest lavest. Kanskje motoren din er montert i laveste hull?

• Create New...