Jost1000 Startet 7.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2019 Har noen her erfaring med mer miljøvennlig bunnstoff? Sitér dette innlegget Link to post
ydalir Svart 7.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2019 (redigert) Jeg har lagt Hemple silic one. Sjøsatte to uker før påske, så for tidlig å si. Men tenkte å skrive om erfaringer etterhvert. Redigert 7.Mai.2019 av ydalir (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ydalir Svart 21.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2019 Da har båten ligger ute siden før påske, med Hemple Silic One. Brukte båten hele påsken, men svært lite etter det. Nå er det ferie og jeg har vært under og sjekket. Et lite lag rur har her og der festet seg fra vannlinja og ca en meter ned. Lett vasking med klut.. 15 min på hver side og alt var borte. Sitér dette innlegget Link to post
ydalir Svart 22.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2019 Svært fornøyd altså. Sitér dette innlegget Link to post
FLS Svart 22.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2019 Bilder hadde vært fint!? Sitér dette innlegget Link to post
ydalir Svart 22.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2019 Ser den, men har ikke undervannskamera.. Sitér dette innlegget Link to post
Solseng Svart 22.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2019 (redigert) Jeg påførte hardt bunnstoff denne sesongen etter å strippet kjølen helt ned til gelcoat denne sesongen. Hvis jeg kan kjøre enda en sesong med samme bunnstoff, så vil jeg tro det er en "miljøvennlig" løsning. Kan ikke se annet enn at selvpolerende vil slippe bittesmå partikler ut i havet underveis og etterhvert. Så jeg er spent å se om hardt bunnstoff klarer flere sesonger/evt. med en god spyling midt i sesongen. Redigert 22.Juli.2019 av Solseng (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.