Jump to content

Edit History

Peter-

Peter-

En anden ting er at jeg har denne flotte røde og blå stribe på siden af min båd (se billede). 

Når striben er våd fremstår farven helt fantastisk og skinnende, men når den tørre får den nærmest sådan et gråt lag over sig og bliver en utroligt kedelig farve som på billedet...

Tænke at hvis jeg gav den lidt biltema båd voks at det ville få den til at skinne - men det hjalp slet ikke - ZERO... helt samme kedelige resultat. 

Kender i et produkt jeg kan smøre på så jeg får den flotte våde skinnende farve frem?

Mvh,

Peter

E4A5C246-FA36-4DDC-A83B-06B88FF1AA95.jpeg

Peter-

Peter-

En anden ting er at jeg har denne flotte røde og blå stribe på siden af min båd (se billede). 

Når striben er våd fremstår farven helt fantastisk og skinnende, men når den tørre får den nærmest sådan et gråt lag over sig og bliver en utroligt kedelig farve som på billedet...

Tænke at hvis jeg gav den lidt biltema båd voks at det ville så den til at skinne - men det hjalp slet ikke... helt samme kedelige resultat. 

Kender i et produkt jeg kan smøre på så jeg får den flotte våde skinnende farve frem?

Mvh,

Peter

E4A5C246-FA36-4DDC-A83B-06B88FF1AA95.jpeg

• Create New...