Jump to content

Edit History

Peter-

Peter-

Ok så en opdatering - vaskede hele dækket med vand og derefter rensede hele dækket i dag med vannlinjerens 20% syre og lod det virke i ca en time. Det gjorde absolut INGEN forskel udover at det er forfærdeligt at jobbe med syre selvom jeg havde alt det rigtige og gode udstyr... :eek:

Så før nogle opfordre mig til at bruge saltsyre så kan jeg helt sikkert sige at det gider jeg ikke.. :sweat:

Næste taktik må være at få lidt maling på båden. Findes der en god maling på spray? :seeya:

Mvh

Peter

Peter-

Peter-

Ok så en opdatering - vaskede hele dækket med vand og derefter rensede hele dækket i dag med vannlinjerens 20% syre og lod det virke i ca en time. Det gjorde absolut INGEN forskel udover at det er forfærdeligt at jobbe med syre selvom jeg havde alt det rigtige og gode udstyr...

Så før nogle opfordre mig til at bruge saltsyre så kan jeg helt sikkert sige at det gider jeg ikke..

Næste taktik må være at få lidt maling på båden. Findes der en god maling på spray?

Mvh

Peter

Peter-

Peter-

Ok så en opdatering - vaskede hele dækket med vand og derefter rensede hele dækket i dag med vannlinjerens 20% syre og lod det virke i ca en time. Det gjorde absolut INGEN forskel udover at det er forfærdeligt at jobbe med syre selvom jeg havde alt det rigtige og gode udstyr...

Så før nogle opfordre mig til at bruge saltsyre så kan jeg helt sikkert sige at det gider jeg ikke..

Næste taktik må være at få lidt maling på båden. Findes der en god maling på spray?

Mvh?

Peter

• Create New...