Jankar Startet 7.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2019 (redigert) Båten min ligger i Oslo, og har såpas ny motor at jeg må få stempel i serviceheftet for å ha garantien. Finnes det en autorisert Yanmar forhandler i området som kan gjøre denne jobben der båten ligger? Er vel ikke snakk om så mye mer enn oljeskift på disse servicene? Redigert 7.Mai.2019 av Jankar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 7.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2019 Det kommer an på antall timer, og motor modell.. f.eks. ventil justering etter innkjøring ..ca 60 timer... Yanmar forhandler i Oslo finner du på nettet... Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 7.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2019 Vollen slipp? Men de prioriteter muligens ikke utejobber på denne tiden av året Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Jankar Svart 7.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2019 Fru Jacobsen skrev 44 minutter siden: Vollen slipp? Men de prioriteter muligens ikke utejobber på denne tiden av året Jeg får ringe Jørgen å høre i morgen. Hadde vært deilig å slippe å kjøre over dit kun for oljeskift og noen justeringer. Er en helt vanlig service type hver 150 timer eller et år... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.