Edisk Startet 7.Mai.2019 Del på Facebook Startet 7.Mai.2019 Har en Mercury 2 takt bensin utenbordsmotor. Merker nå at motoren fusker, den starter fint, men etter 10 min som at noe starter å kvale motoren og slukkner, er det forgasser som er tett? Har bytta bensin filter, nye plugger, fyllt nytt bensin, men fortsatt ustabill. Spesiellt på 2000 omdreininger som at motoren begynner å kvales, gasser jeg, så går det fint, drar jeg ned på 2 så er det samma kvalningen? Kommentar fra moderator: Tittel redigert, var "Motor Fusker". Alle må vennligst lese reglene for titler før man poster. Utdrag: Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at titlene beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn. Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Om det er relevant skal emnetittelen inneholde både produktnavn og beskrivelse av hva saken gjelder. Kommentar fra moderator: Motorstørrelse må også oppgis, kan ha betydning om det er 2 eller 200 hk. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 7.Mai.2019 Del på Facebook Svart 7.Mai.2019 Endre overskriften din så blir ikke tråden slettet av admin ? Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 7.Mai.2019 Del på Facebook Svart 7.Mai.2019 Tett lufting på bensintanken? Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 7.Mai.2019 Del på Facebook Svart 7.Mai.2019 Rens forgasseren. Høres ut som du har rusk en plass. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
JRK Svart 8.Mai.2019 Del på Facebook Svart 8.Mai.2019 Dette er sikkert litt off topic, men kjenner til en totakter (For 30 år siden) som det var sprekk i tenningsmodulen. Den oppførte seg ganske likt. Når motoren ble varm stoppet den. Denne ble byttet og motoren fungerte igjen som den skulle Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.