Vosso63 Startet 8.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 8.Mai.2019 Jeg har fått en gammel Crescent 7,5hk påhengsmotor. Bensinslangen er defekt. Den er åpenbart tillaget på et seinere tidspunkt, sannsynligvis fordi sjølve tilkoplinga til inntaket på motor er annerledes enn på «normale» motorer. Er det noen som veit hvor jeg får tak i en slik kopling? Kan jeg bruke den gamle koplinga, og få den festa til en ny slange? Jeg veit de selger slanger med ymse tilkoplinger, men har ikke sett denne spesielle. Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 8.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2019 (redigert) Vet ikke hvor du kan få tak i ny kobling, men om den gamle er helt i orden trenger du ikke ny. Ny slange festes til den gamle koblinga med ei slangeklemme av god kvalitet. Redigert 8.Mai.2019 av Jannmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Vosso63 Svart 8.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2019 Takk for godt råd Jannmar! Da kjøper jeg en "universal" og klipper opp den gamle! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.