Jump to content

Erfaring med Bella 512 Excel?

Komlo

Recommended Posts

Kan trygt anbefale deg Yamarin. Trygge og gode i sjøen. En annen fordel er at de som oftest har Yamaha motor. Noe eg ser på som et must. Eneste eg syns er negativt med Yamarin er at de blir fort matt i lakken. Vet ikke om andre merker er bedre her. Blir endel rubbing og polering på vinteren for å holde de noenlunde i lakken.

Det du skal være prippen på ang. Yamaha er service. Har sinkanoder vært skiftet jevnlig? (Spesielt de i blokken). Dette er et springende punkt.

Ellers er det reg.reim og impeller sånn hvert 5 år ca. 8 går fint og..... 

Reg.reim og impeller skifter du sjøl. Dritenkelt. 

Om det er innsprøyting eller forgasser betyr nada. Faktisk foretrekker eg forgasser. Tåler litt mer.

Er det forgassere så sjekk kaldstart at kaldstartsystemet funker. På innsprøyting er det annerledes.

Redigert av jerognal (see edit history)
jerognal skrev 1 time siden:

Eneste eg syns er negativt med Yamarin er at de blir fort matt i lakken. Vet ikke om andre merker er bedre her. Blir endel rubbing og polering på vinteren for å holde de noenlunde i lakken.

Lakk?

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Jeg hadde gått for alternativ 2. Da finner du ut at det er OK med en liten vindskjerm og setter pris på plass, bevegelsesfrihet og godt skrog. Penger sparer du også

Mouche: Gratulerer med at du kan forskjellen på lakk og gelcoat, bra bidrag til tråden ?

fleggis skrev 1 time siden:

Mouche: Gratulerer med at du kan forskjellen på lakk og gelcoat, bra bidrag til tråden ?

Hvis du ikke skjønner at det er forskjell på hvordan man behandler, vedlikeholder og eventuelt utfører reparasjoner på en båt avhengig av om det er lakk eller farget gelcoat det er snakk om så er det greit for meg, men båten blir seende deretter ut.  

Jeg ville styrt unna askeladden 475, da jeg synest f.eks yamarin 4730 går mykere i bølgene, bedre balanse i båten pga. en vindskjerm på hver side og mulighet for kalesjetrekk mellom vindskjermen, slik at 2 voksne og to barn kan sitte i le på akterbenken. Fåes også med full kalesje over akterbenken. 

Anbefaler helst 60hk eller mer på denne, ihvertfall hvis det er hele familien + bagasje som skal på tur......

Yamarin vurderer eg absolutt. Ser dei jamnt over får god omtale. Dei kostar stort sett deretter og. Yamaring 5220 og 53br ser supre ut, men 53br er noko "dyr". 

Når det gjeld motormerke greier eg ikkje gjera meg opp ei meining. Då me var unge/små var regelen "alle visste" slik:

Yamaha er best, men tung og treg.

Evinrude er raskast. 

Johnson er berre trøbbel og søppel. 

Mercury er billiggreier. 

Honda er for raringar som vil vera anleis. 

Suzuki er for eksotisk og ukjent (lagar ikkje dei bilar liksom). 

Dette er jo sjølvsagt berre fjas, men slik var den uskrevne regelen då me vaks opp. 

I dag har eg ikkje aning på kva som er bra og ikkje, men eg har sett at ATL motorane (frå 2010 og nyare)til Suzuki  har ganske lav vekt, lite støy og kjede i staden for reim. Desse ser jo ganske bra ut. Yamaha er vel stort sett alltid bra. 

Edit: Forøvrig veldig kjekt med respons på den gamle tråden min. 

Når det gjeld korleis båten går i bølger, spelar det mindre rolle for meg. 98% av bruken vil vera på flat sjø. Me bur ved Hardangerfjorden,langt frå skjærgården. Stort sett vil altså bølgene båten opplever koma frå andre båtar. Sjølvsagt kan det koma dårlegare ver, og det kan vera behov for å koma seg heim i litt sjå, men det er ikkje snakk om uhandterleg for ein kva som helst båt over 10 fot. Då kan farten tilpassast, slik at me kjem oss heim. Me har heller ikkje hytta som me evt  til eller frå uansett vær. Det viktigaste vil vera ein bår som er, og vil opplevast, trygg for ungane. 

Askeladden 475 er absolutt ein super båt til fine dagar på fjorden. Ulemper er vindskjerm for kun 2 pers., nesten ingen med kalesje, litt undermotorisert med 60hk som er største godkjente alternativ. I tillegg er prisen såpass høg at eg greier ikkje rettferdiggjera båten kontra t.d. ein bowrider på 17 - 18 fot med 5 plassar i cockpit og kalesja. 

Morgan 5250/530/535 med 90hk har eg av ein eller anan grunn liksom sett meg ut som den heilage gral blant bowriderar. Eg veit ikkje heilt kvifor, men dei er jo fine. 

Bella 512 Excel  med 90 hk har eg vel sett meg ut som meir oppnåeleg økonomisk, då desse ofte er ein del eldre. 

Yamarin 5220/53 med 80 - 10hk ser ut til å vera "den beste" (om enn kanskje litt trauste) båten i klassen ut i frå det eg les. Bruktprisane tilseier og det same. 

Ellers har ein jo AMT 175 , Nordkapp 500, Ryds 515 gtx og ein del amerikanarar i om lag same klasse. 

Å kjøpa meg ein eldre båt plagar meg ikkje så mykje. Derimot er eg meir skeptisk til eldre motor, spesielt eldre 4T.

Redigert av Komlo (see edit history)
Komlo skrev 56 minutter siden:

Morgan 5250/530/535 med 90hk har eg av ein eller anan grunn liksom sett meg ut som den heilage gral blant bowriderar. Eg veit ikkje heilt kvifor, men dei er jo fine. 

Siden jeg nylig har solgt min Morgan5250 etter 13 års eierskap så kan jeg trolig mene noe om denne. Jeg synes fortsatt at båten ser bra ut designmessig (subjektivt), meget god byggekvalitet med tykt lag med farge i gelcoaten som gjør det mulig å fikse sår og/eller matte flater, går bra, men pass på at du får båt med 90hk. Min hadde en 90hk Suzuki (registerkjede!) og hadde ikke et eneste problem med denne motoren i løpet av 13 år! Heller ingen problemer med båt eller utstyr forøvrig. 

Var meget enkel å få solgt og til pris jeg ba om hvilket sier noe om markedets dom. 

Alternativene da jeg kjøpte båten ny var Yamarin, AMT, men ikke Askeladden eller Bella. Ville ha gjort samme valget i dag.

+1 for Morgan der altså. Eg får fortsat halda augene opne etter den. Er det forøvrig nokon som veil kva skilnaden på Morgan 5250, 530 og 535 er?

Eg syns alt av båtar går særs fort unna i år, og er prisa relativt høgt. Stemmer det? I så fall kanskje ein konsekvens av Corona.

se på Skibsplast 550, hadde en slik for mange  år siden, går fint med 70  hester.

norsk kvalitets båt  .men den har en markert  planings terskel.

så personlig ville jeg  heller f.eks valgt en Hansvik 18 som går nydelig i halvplan  i 12- 14 knop

ellers ville jeg sett  etter eldre båt med nyere kalesje og 4-takst motor og   ( ev. betalt  mer  for dette )

Komlo skrev for 20 timer siden:

Eg syns alt av båtar går særs fort unna i år, og er prisa relativt høgt. Stemmer det? I så fall kanskje ein konsekvens av Corona.

Det stemmer veldig godt. Du kommer over mange gode kjøp, men de blir som regel solgt etter få minutter. Her gjelder det å ha pushvarsel på Finn.no og på forhånd vite hva man er ute etter.

Båter i ditt søk er veldig populært med mange førstegangskjøpere, og du ser mange identiske båter som har prisdifferanse på kanskje opp til 40.000kr, men som likevel blir solgt umiddelbart. 

Samtidig gir det en god indikasjon dersom en båt har ligget en ukes tid, da vet du at det er noe som "skremmer" kjøperne. 

Når det gjelder ditt spørsmål fra begynnelsen er det interessant da jeg føler vi har ganske like behov og ønsker i en ny båt. 

Jeg hadde en båt med eldre motor, og var lei av uforutsigbarheten dette medførte. Jeg startet derfor i fjor høst på tanken på en landstedsbåt i stedet for bowrider/daycruiser, fordi du ofte får kurante priset båter med relativt nyere datostempling. Men samtidig ønsket jeg full vindskjerming for alle ombord, og mulighet for kalesje og et tørt interiør. 

Etter en del timer på Finn.no var konklusjonen at det kom til å bli en Bella 512/500 Excel eller Morgan 5250, alternativt Yamarin 53BR dersom sjansen bø seg. Helt passe til 2-4 personer, ofte greit med motorkraft til å forflytte seg, og båter du vet er populære i markedet. 

Endte for et par uker siden opp med en Morgan 5250 med Suzuki 90hk, og veldig fornøyd hittil. God plass, utseendemessig pen båt og fine kjøreegenskaper. Romslig plass til det meste du trenger, alt fra dregg til redningsvester. 

Dersom jeg ikke bommer helt på historikken tok Bella over produksjonen til noen av Morgans modeller, så ser i hvert fall at 2010 modeller av Bella 500 er ganske identiske på design som Morgan 5250. 

De fremstår uansett ganske like, og vil si at begge disse er gode alternativer. Registrerer at det er vesentlig flere Bella ute på Finn.no, så er nok lettere å få tak i. 

Redigert av mwftw (see edit history)

mwftw,, du kjøpte vel ikkje tilfeldigvis ein Morgan 5250 med oransje skrog?  

Ja, det stemmer med Bella og Morgan. Bella tok over Morgan båtane, så "ny" Morgan er ikkje å få tak i. Det er jo eit godt teikn for kvaliteten på Morgan-skroga. 

Eg har og, dei siste åra, kika mykje på eldre båt med kalesja og nyare motor. Av ei eller ana grunn har eg alltid hatt sansen for With Vital 15 fot. Men eg har no komt fram til at den ideelle båten for mitt bruk må vera ein bowrider. Det er i hovudsak 2 grunnar til det. 
1 Båthavna her eg bur er ikkje spesielt bra, så båten må liggja i blåsa pg trekkjast inn. Derfor ønskjer eg enkel ombordstigning frå baugen. Ønskjer då ikkje å måtta klatra over vindskjerm. 

2 Kjekt å få utnytta området forran cockpit. Det gir nokre for ekstra med båt som kan nyttast. 

Eg var forøvrig med ein kamerat å henta ein 15 fotar med 60hk Yamaha og hengar i går. Han er noko raskare på avtrekkaren og ser ut til å ha gjort eit kupp. Eg oppfordra han og kona til å kjøpa båt då me drakk kaffe ein dag. Dagen etter hadde han kjøpt. Så no får eg vel inn der å hjelpa til med bunnsmøringa, som eg lova :)

Redigert av Komlo (see edit history)
  • 1 måned senere...

Ein slektning av meg har Bella 512 Excel med 80hk Yamaha 4-takt.

Han opplyste stort sett det same som omtalt på forumet. Båten er rank og legg seg spesielt mykje over på sida i sving. 80hk 4-takt verkar å vera litt tung og daff på båten. Den er òg litt  liten som hytte båt for ein familie m.t.p. bagasje og oppbevaring. Ellers grei båt. Ikkje så oppsiktsvekkande altså. 

Eg har likavel ikkje avskrive båten, då det er det rimelegaste alternativet i bowrider-segmentet. Kan altså få mykje for pengane. 

Bella 530 vil jo gi oss litt meir av alt, bortsett frå pengar i banken. 

Yamarin 5BR går som varmt kveitebrød til heftige prisar i år. Eg må nok vera villig til å betala ekstra for å snappa ein slik i år. Eg ser og at mange 5220 vert solgt som 53BR.

Eg har sendt epost til Bever Marin og spurd om informasjon kring jungelen av modellnamn dei har. Skal ringa han i morgon. Reportasjen i båtliv tyder på at Morgan 535 med 90 - 115hk (maks) er det ideelle alternativet blant Morgan for oss. Dog ikkje lette å få tak i. 

• 3 år senere...
  • 3 måneder senere...

Etter litt bruk denne sesongen har eg fått nokre erfaringar sjølv og. 

1 båten er liten og trang. 

2 båten er særs rank. 

3 båten tek fort inn vatn frå sjølvlensinga. 

4 Båten toler ikkje mykje sjø før den slår voldsomt. 

5 eg er kjempenøgd så langt.

Så da blir det 3 fot større neste sesong? :saint:

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

• 1 måned senere...

Skulle gjerne hatt 1 fot større. Skulle gjerne hatt Bella 530, Morgan 535 eller Yamarin 53. Då er eg derimot i 2 - 3 gongar prisen eg betalte. 

Eg vurderer i montera smart tabs e.l. i håp om å få gjort noko med at den legg seg så mykje over på sida. Først skal eg sjekka kor mykje vatn det er i dobbelskroget.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...