Stubben Startet 25.Mai.2003 Del på Facebook Startet 25.Mai.2003 Hei. Jeg er idag ferdig med klargjøringen av båten for sjøsetting i morgen. Noe av det siste jeg gjorde var sliping av propellen, og da avdekket det seg følgende beskrivelse: Produsent: RADICE. Produsert 11-97. Benevnelse: OTB7R. Jeg går ut fra at benevnelsen angir størrelse/stigning, men dette sier meg ingenting. Er det noen som kan fortelle meg hva denne benevnelsen angir?? Stubben Sitér dette innlegget Stubben. Pensjonist som nyter livet Link to post
Janef Svart 25.Mai.2003 Del på Facebook Svart 25.Mai.2003 Produsent: RADICE. Produsert 11-97. (Måned og år) Benevnelse: OTB7R. (Forteller om materialet - OT; typen - B7; dreieretningen R (right) Diameter og stigning sitter bak på bosset og er vanligvis dekket av propellmutteren. OT er koden for den spesielle bronselegering Radice bruker i propellene sine, typen B7 angir en firebladet propell med bladareal FA/F lik 0,687. Sitér dette innlegget Link to post
Stubben Svart 25.Mai.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2003 Hei Janef. Takker og bukker for informasjonen. Da får jeg sjekke dette i morgen Stubben Sitér dette innlegget Stubben. Pensjonist som nyter livet Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.