05aasterj Startet 8.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 8.Mai.2019 Hei, jeg har nettopp kjøpt en Rana 73-modell hvor det er blitt skåret opp i skottene under sitteputene. Bunnen er jo da dobbeltskrog, slik at det skal være mer sikkert slik at den ikke skal ta inn for mye vann i tilfelle kræsj på skjær ell annet. Jeg ser det er små luftehull der fra før og slik skal det vel være, tenker jeg. Men jeg må vel bruke stålplast og tette igjen disse hullene, ikke sant? Se bildevedlegg. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 8.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2019 kan være skåret opp for å komme til og reparere skader innenifra..? For å tette igjen , så tror jeg du må lage deg en slags forskaling så du får noe å støpe imot. Samt fase ned kantene på hullene slik at det blir en bra skrå, og deretter støpe opp med matte og polyester. Flytetankene må jo være tette for at de skal fungere som tenkt. Kan sikkert sette en eller annen slags plugg i det runde hullet, slik at du kan åpne for inspeksjon og evt pumpe ut om det skulle komme inn litt vann Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
05aasterj Svart 9.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2019 Takk for kommentar?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.