Mortenliereng Startet 8.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 8.Mai.2019 Noen som kan tipse meg om alternativ til styre system på draco 21.har vel det som i dag kalles enkel styrflex tror jeg.enkel wire og lite ratt blir veldig tungt å styre, og pga noe slitt med alder noe dø-gang slik at jeg hele tiden må sitte og jobbe med styringen.hadde håpet det var noe å kjøpe uten at det må monteres servo-pumper på motor osv. Sitér dette innlegget Link to post
Grufolf Svart 8.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2019 Du har nok ikke dødgang. Alle v-bunnede båter danser frem og tilbake når man kjører på lav fart. Er den tung på rattet kan det fort være andre ting. Hvilken motor og hvilket hekkagregat har du? Sitér dette innlegget Link to post
Mortenliereng Svart 9.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2019 Mercruiser 170hk med alfa one generasjon 1. Sitér dette innlegget Link to post
Grufolf Svart 9.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2019 Da har jeg lite med tips dessverre. Har passe kontroll både på darco og volvodrev... Er det en fettnippel som du ikke har smurt? På Volvoen er det hvertfall en nippel inne i akterspeilet som må.fettes opp for at styringen ikke skal bli hard. Sitér dette innlegget Link to post
Mortenliereng Svart 9.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2019 Skjønner. Da skal jeg ta meg en runde i motorrommet å se om jeg kan ha overset noen nippler. Takk? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.