braper77 Startet 11.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 11.Mai.2019 Vi tok over en Saga 27 i fjor, og på første turen fungerte toalettet helt fint. Tur 2, den siste før opplag, rant vannet sakte ut av skåla og vi var sikre på at toalettet var tett grunnet at vi hadde brukt vanlig papir (Lambi) . I våres byttet jeg slange fra toalettet og inn til septikktanken. Toalettet har kvern. På de første turene stiger fortsatt vannet i skåla, og jeg har nå for sikkerhetsskyld også demontert rør ved toalettet og staka hele veien inn til tanken. Jeg har også vært utpå og tømt tanken. Men hvorfor skyller ikke toalettet ned som det skal nå? Kan det være at kverna er gåen? Knivene? Pumpa? Tar i mot alle tips da jeg begynner å bli lei. Dritt lei ;) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 11.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2019 Plukk fra hverandre pumpen og sjekk. Er dassen fra 1980 eller deromkring trenger den omsorg. Vanlig dopapir kneler pumpen. Sitér dette innlegget Link to post
Pedaltom Svart 11.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2019 Sjekket eller byttet du lufteslangen også? Sitér dette innlegget Link to post
braper77 Svart 11.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2019 Takk for svar :) Jeg skal sjekke lufteslangen, den er ikke sjekka eller bytta. Er den ok, blir det en runde demonter monter pumpe. Forhåpentligvis løser det seg da. Om ikke får jeg ta opp tråden her :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.