Sunseeker 32 Startet 11.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 11.Mai.2019 Jeg satt min Sunseeker portofinio 32 på vannet i dag, kjørte ca 2 timer, så plutselig begynte styrbor motor/drev å riste (lage en ristelyd og viberasjon i båten) tiltet opp begge drev, kjente at at bakdelen var løs på det ene drevet, jeg kunne vri den svarte ringen med hull i va 90 grader hver vei. kan viberasjober forplante seg til motorrom ? Det høres absolutt ikke bra ut. noen som har kjennskap til dette ? den andre motoren lager ingen lyder eller viberasjoner ( det var denne jeg kjørte i land på) motorene er kad 42 med DPE 290 drev 1:78 utveksling Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 11.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2019 Drevtype? Sitér dette innlegget Link to post
Sunseeker 32 Svart 12.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2019 Volvo penta DPE 290 Kommentar fra moderator: Viktig at slik relevant info er med i tittelen, har lagt det til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.