jørn Svart 22.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2019 hanto1 skrev for 8 timer siden: Det ligger en Inter 9000 2008 mod på finn med stor Yanmar, hadde valgt denne før Marex Det ligger en tilsalgs i nærheten, så mulig jeg ber om en visning av den. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 22.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2019 Jeg anbefaler forsåvidt ikke Nidelv 28 til deg; bare prøvde å poengtere at Marexen er trang. :-) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
jørn Svart 7.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2019 Får vell avslutte denne tråden :) Jeg har kjøpt en Inter 9300, med Yanmar 240hk. Skal hente den om en uke, så kanskje jeg lager en mini hentetråd når den tid kommer. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 7.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2019 Gratulerer! Fin båt. Kan du dele med oss hvorfor valget falt på denne? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
jørn Svart 7.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2019 (redigert) Takk :) Det kan jeg. Jeg likte godt planløsningen, med faste køyrer i midtkabinen, og egen sofaavdeling i baugen. God plass ute, med masse skuffer og skap. Port i hekken til å komme seg ut på badeplattformen er praktisk når man ligger med akter mot brygga. Ståhøyde for det meste over hele båten ser jeg på som et pluss, samme med bysse med mye skapplass og slipper løfte opp stoler for å komme til. At jeg falt for den spesifikke båten er motoren. «Ny» Yanmar på 240hk, med kun 160 driftstimer, så regner med kun normalt vedlikehold i kommende år. Redigert 7.Juli.2019 av jørn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Egor Svart 18.September.2019 Link til dette innlegget Svart 18.September.2019 Jeg kjøpte også en 9300. Skal hente den til helgen, men lurer på om den går i min 3,3 m bred båtplass. Hvilken bredde har du på båsen din? Spm. siden du kjøpte litt tidligere i sommer : fikk du noen positive/negative overraskelser? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.