Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

Ok, da er jeg enig. Tror ikke det er så mye å hente hvis du allerede har stål. Jeg tittet litt på forskjellige propellmerker, og det er ikke veldig stort utvalg av stålpropeller med såpass lav pitch som du sikkert trenger i forhold til den farten du oppnår på Ranaen. De fleste propellene som er laget for litt fart ser ut til å stoppe på 15" stigning. Du kan jo sjekke hvilken stigning og type propell som står på en gang du har anledning. Ut fra turtall og fart du oppnår, er jeg usikker på om det står en 13" eller 15" på. Hvis det er en 15", er det mulig det finnes litt bedre alternativer. Hvis det er 13", begynner utvalget å bli veldig lite.

Solseng

Solseng

Ok, da er jeg enig. Tror ikke det er så mye å hente hvis du allerede har stål. Jeg tittet litt på forskjellige propellmerker, og det er ikke veldig stort utvalg av stålpropeller med såpass lav pitch som du sikkert trenger i forhold til den farten du oppnår på Ranaen. De fleste propellene som er laget for litt fart ser ut til å toppe på 15" stigning. Du kan jo sjekke hvilken stigning og type propell som står på en gang du har anledning. Ut fra turtall og fart du oppnår, er jeg usikker på om det står en 13" eller 15" på. Hvis det er en 15", er det mulig det finnes litt bedre alternativer. Hvis det er 13", begynner utvalget å bli veldig lite.

• Create New...