Kjetil Solheim Startet 12.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 12.Mai.2019 Jeg har lekkasje på Garmin GHP 10 Autopilot pumpe. Lekkasjen er fra selve pumpedelen, ikke fra slanger som er tilkoblet. Det er liten lekkasje, men jeg må etterfylle på rattpumper av og til. Jeg lurer på om det finnes rep. sats til disse pumpene, og hvor kan jeg i tilfelle kjøpe disse? På pumpen står et nummer: 010-11098-00 og pumpekapasitet er 1,2 L Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 12.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2019 Er garanti tiden ute? Aldri sett slike rep kit, mulig garmin må ha den tilsendt. Ta kontakt med garmin, de bruker å være greie med support Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
Kjetil Solheim Svart 13.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2019 Garantitiden er nok ute. Jeg trodde kanskje det var flere med samme erfaring og det fantes en kjent fix. Jeg tror lekkasjen kommer fra stengeskruene eller blindpluggene, men er ikke sikker. Tror ikke det lekker langs akslingen. Jeg skal demontere pumpen slik at jeg kommer til for å se på baksiden nå til helgen. Kanskje jeg finner ut av det.Sett inn bilde Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.