christina Startet 12.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 12.Mai.2019 Jeg har kjøpt nytt kabelar til ilas ankervinsjen min , men det ser ikke helt likt ut som det gamle, det gamle kabelaret har styreskive på , det nye har ikke . Må jeg ta av styreskiva på det gamle ( det sitter skikkelig fast) finner ikke styreskive som reservedel på sida jeg bestillte kabelaret fra ....... Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 12.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2019 Legg ut bilder av problemet så kan kanskje noen hjelpe deg. Sitér dette innlegget Link to post
christina Svart 12.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2019 (redigert) Det første bildet viser det gamle kabelaret , har en styreskive på seg . Det andre bildet (liggende) Er det nye kabelaret har ingen styreskive Redigert 12.Mai.2019 av christina (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 12.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2019 Det virker på meg som du har fått kabelar som passer en annen modell Ilas winch. Sitter frikoblingen på andre siden av kabelaret av det du kaller "styreskive" ? Hvilken modell er det du har ? Sitér dette innlegget Link to post
christina Svart 12.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2019 Jeg har captain c 1000w , Bildet under er det nye kabelaret montert , har ikke styreskive på venstre side slik som det gamle. Det jeg bestillte var kabelar til min type ifølge nettbaat Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 12.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2019 Ta en prat med Vinsjkompaniet, det er de som har tatt over Power il produktene. Du finner kontaktinfo nederst på hjemmesiden. http://www.vinsjkompaniet.no/Vinsjkompaniet/Forside.html Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 12.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2019 (redigert) Hvis du ser på denne tegningen så har kabelaret på Captain C denne støtteskiva. Du har nok fått feil kabular virker det som. Delenummer er 11052 Redigert 12.Mai.2019 av Mix (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 14.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2019 Hvordan gikk dette ? Fikk du byttet til rett kabular ? Sitér dette innlegget Link to post
christina Svart 16.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2019 Hei , takk for god hjelp jeg kontaktet nettbåt der jeg bestillte kabelaret og han sender nå delene jeg mangler ??? Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 16.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2019 Flott ! En annen ting, kabularet blir slitt etter en tid, salt og sand fører til slitasje. Hvis du du har byttet kabular pga. sluring pga. slitasje så er det faktisk mulig å hvesse tennene i kabularet ett par ganger med en dremel elns. med slipestifter, hvis du gidder i en ledig stund. Så ikke kast det gamle. Bare til orientering. Sitér dette innlegget Link to post
christina Svart 19.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2019 Takk for tipset , veldig greit å vite Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.