Jump to content

Edit History

Jannmar

Jannmar

Lazyjack skrev for 2 timer siden:

Og så er det kanskje ikke noen stor nyhet @balder at rustfjerner faktisk fjerner rust.......

Vel....., det er ikke alltid det som står på flaska er det det utgir seg for.

Takker Balder for tipset. Det er slike opplysninger jeg er ute etter. Tips og råd fra folk som faktisk har prøvd og erfart at det de anbefaler faktisk virker.

Skal ta med ei flaske av dette stoffet neste gang jeg handler på Biltema. Så kan de som ønsker det prøve ut Fosforsyre, Cola, Saltsyre, Kausiksoda, Hydrogenperoksid, Oksalsyre og Fosfatsyre som blir nevnt i innleggene her.

Jeg følger Balders råd, og sparer Colaen til 17.Mai.

Jannmar

Jannmar

Lazyjack skrev for 2 timer siden:

Og så er det kanskje ikke noen stor nyhet @balder at rustfjerner faktisk fjerner rust.......

Takker Balder for tipset. Det er slike opplysninger jeg er ute etter. Tips og råd fra folk som faktisk har prøvd og erfart at det de anbefaler faktisk virker.

Skal ta med ei flaske av dette stoffet neste gang jeg handler på Biltema. Så kan de som ønsker det prøve ut Fosforsyre, Cola, Saltsyre, Kausiksoda, Hydrogenperoksid, Oksalsyre eller Fosfatsyre, som blir nevnt i innleggene her.

Jannmar

Jannmar

Lazyjack skrev for 1 time siden:

Takker Balder for tipset. Det er slike opplysninger jeg er ute etter. Tips og råd fra folk som faktisk har prøvd og erfart at det de anbefaler faktisk virker. Skal ta med ei flaske av dette stoffet neste gang jeg handler på Biltema. Så kan de som ønsker det prøve ut Fosforsyre, Cola, Saltsyre, Kausiksoda, Hydrogenperoksid, Oksalsyre eller Fosfatsyre, som blir nevnt i innleggene her.

• Create New...