Lars H. Startet 14.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 14.Mai.2019 Jeg hørte nettopp på NRK sin lokalsending (Østlandsendingen) at Oslofjorden Friluftsråd advarer mot å bruke de blå bøyene da det er oppdaget feil på "festeanordningen". Folk fra OF skal reise ut og merke alle bøyene for etter hvert å reparere de. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
ydalir Svart 14.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2019 Merkelig, nylig oppgradert med syrefast svivel står det. Sitér dette innlegget Link to post
Stekepanne Svart 14.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2019 https://www.oslofjorden.org/problemer-med-svaiboyene/ Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 15.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2019 Jeg tror alle med medlemskap har motatt melding om dette i forrige uk. (Ihvertfall jeg). Om resten av forankring er i galvanisert stål, er det vel ikke så rart at fester korroderer/ruster i stykker om man monterer på en syrefast Svivel. Dette har vel flere båteiere sett på egen båt, med galvanisert kjetting og syrefast anker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.