Jump to content

Edit History

Hulda

Hulda

Lazyjack skrev 11 minutter siden:

Det jeg ønsker at du forteller er hvordan man kan måle et elektrisk apparat med et multimeter og finne ut hvor man skal kople pluss og minus.

Nobelprisen venter!

Kanskje @Lars H. eller en av de andre elektronikkjempene har et svar. Men om man ikke tvert knekker dioder, hvilket er min spesialitet, kan vel rotasjonen på viften gi en indikasjon etter oppstart. Vanligvis skal viften suge inn og blåse over kondenseren. Det er her gassen skal over i væskefase.

Hulda

Hulda

Lazyjack skrev 6 minutter siden:

Det jeg ønsker at du forteller er hvordan man kan måle et elektrisk apparat med et multimeter og finne ut hvor man skal kople pluss og minus.

Nobelprisen venter!

Kanskje @Lars H. eller en av de andre elrktronikkjempene har et svar. Men om man ikke tvert knekker dioder, hvilket er min spesialitet, kan vel rotasjonen på viften gi en indikasjon etter oppstart. Vanligvis skal viften suge inn og blåse over kondenseren. Det er her gassen skal over i væskefase.

Hulda

Hulda

Lazyjack skrev 5 minutter siden:

Nobelprisen venter!

• Create New...