Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Jeg monterte på jolla på ren, mattet, avfettet gelcoat. Dvs at jeg fjernet gammelt bunnstoff, slipte ned med sandpapir og den slipepadden som følger med og renset med isopropanol. Dette ihht monteringsanvisningen. 

Jeg ville ikke lakket først, da blir det vedheften i lakken som bestemmer om kielshield sitter fast. 

Det står iinstruksjonen at det er ok å montere på reparerte områder

jeg la en tynn stripe maritim tetningsmasse langs kielshield for å hindre vanninntrengning på limet, også ihht instruksjonen. Bunnstoffet så båten, inkl kielshield. Også ihht anvisningen fra produsent

4FCE2426-B371-4AA8-9B7F-FF4E15D57BDC.jpeg

Bitteliten

Bitteliten

Jeg monterte på jolla på ren, mattet, avfettet gelcoat. Dvs at jeg fjernet gammelt bunnstoff, slipte ned med sandpapir og den slipepadden som følger med og renset med isopropanol. Dette ihht monteringsanvisningen. 

Jeg ville ikke lakket først, da blir det vedheften i lakken som bestemmer om kielshield sitter fast. 

Det står iinstruksjonen at det er ok å montere på reparerte områder

jeg la en tynn stripe maritim tetningsmasse langs kielshield for å hindre vanninntrengning på limet, også ihht instruksjonen. Bunnstoffet så helel båten, inkl kielshield. Også ihht anvisningen fra produsent

Bitteliten

Bitteliten

Jeg monterte på jolla på ren, mattet, avfettet gelcoat. Dvs at jeg fjernet gammelt bunnstoff, slipte ned med sandpapir og den sloiepaden som følger med og renset med isopropanol. Dette ihht monteringsanvisningen. 

Det står iinstruksjonen at det er ok å lime på reparerte områder

jeg la en tynn stripe maritim tetningsmasse langs kielshield for å hindre vanninntrengning på limet, også ihht instruksjonen. Bunnstoffet så heel båten, inkl kielshield. 

Bitteliten

Bitteliten

Jeg monterte på jolla på ren, mattet, avfettet gelcoat. Dvs at jeg fjernet gammelt bunnstoff, slipte ned med sandpapir og den sloiepaden som følger med og renset med isopropanol. Dette ihht monteringsanvisningen. 

Det står iinstruksjonen at det er ok å lime på reparerte områder

• Create New...