Jump to content

Edit History

Roger jo

Roger jo

index skrev for 11 timer siden:

Jeg klarte å få en sprekk i blokka da jeg skulle ta ut en knekt oljetrykksbryter ved hjelp av en grisepikk. Så det gjør jeg aldri igjen...

Rusta fast??

Moralen er "gjør som SABB"  Altid messing i blokka og så trrykkbrytere, mine trykkbrytere har MPT gjenger, og i blokka er der rørgjenger.

.Da kan en dytte inn en stang om passer til hullet, varme den knekte bryteren med propanbrenner borre på hver side av stangen og litt inn i den trekke ut stangen så kommer en til med en kraftig skrutrekker. Og et par rapp på trekkeren. Det funka på  70 tallet.

Roger jo

Roger jo

index skrev for 11 timer siden:

Jeg klarte å få en sprekk i blokka da jeg skulle ta ut en knekt oljetrykksbryter ved hjelp av en grisepikk. Så det gjør jeg aldri igjen...

Rusta fast??

Moralen er "gjør som SABB"  Altid messing i blokka og så trrykkbrytere, mine trykkbrytere har MPT gjenger, og blokka er der rørgjenger.

.Da kan en dytte inn en stang om passer til hullet, varme den knekte bryteren med propanbrenner borre på hver side av stangen og litt inn i den trekke ut stangen så kommer en til med en kraftig skrutrekker. Og et par rapp på trekkeren. Det funka på  70 tallet.

Roger jo

Roger jo

index skrev for 10 timer siden:

Rusta fast??

Moralen er "gjør som SABB"  Altid messing i blokka og så trrykkbrytere, mine trykkbrytere har MPT gjenger, og blokka er der rørgjenger.

.Da kan en dytte inn en stang om passer til hullet, varme den knekte bryteren med prpanbrenner borre på hversiden av stangen og litt inn i den trekke ut stangen så kommer en til med en kraftig skrutrekker. Og et par rapp på trekkeren. Det funka på  70 tallet.

Roger jo

Roger jo

index skrev for 10 timer siden:

Rusta fast??

.Da kan en dytte inn en stang om passer til hullet, varme den knekte bryteren med prpanbrenner borre på hversiden av stangen og litt inn i den trekke ut stangen så kommer en til med en kraftig skrutrekker.

• Create New...