BØstrøm Startet 17.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 17.Mai.2019 Startet nytt emne, og skulle til å poste, men så gikk Ipade tom for strøm. Er teksten jeg skrev, tapt for alltid? Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 17.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2019 Hos meg er det slik at om jeg begynner å svare på ett innlegg på båtplatsen og avbryter utan å slette så ligger det der om jeg åpner samme tråd senere. Hva som hender med et nytt innlegg som man lager selv vet jeg ikke Sitér dette innlegget Link to post
Guest Thostr Svart 17.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2019 Det er nok tapt for alltid. Heldigvis inneholder hjernen din nok til å rekonstruere innholdet på nytt med mindre innsats enn forrige gang du forsøkte :) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 17.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2019 (redigert) Hos meg også er det slik at jeg kan begynne å skrive på noe på en plattform (PC, iPad, iPhone) og om jeg plutselig skulle være uheldig å lukke fanen eller gå tom for strøm blir dette midlertidig lagret. Klikk der du vanligvis skriver når du skal skrive noe og prøv og se om det lagrede kommer opp. Klart, feil kan sikkert skje, men i utgangspunktet vil jeg tro det skal være slik hos alle. Har flere ganger funnet innlegg jeg har begynt på, men så latt være å poste der og da for bare å lukke fanen (av og til kan det være greit å tenke seg litt om før man poster). Test: Redigert 17.Mai.2019 av Hakkannen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BØstrøm Svart 18.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2019 Har opplevd før, at det jeg har skrevet, har dukket opp igjen, selv om jeg har glemt å poste. Ser ut til at dette ikke gjelder nystartet tråd.... Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 18.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2019 Nystartet tråd blir gjerne noe annet Irriterende når man har brukt tid på å skrive og formulere seg riktig og så må gjøre alt på nytt igjen! Sitér dette innlegget Link to post
TB22 Svart 18.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2019 Skjedd meg flere ganger. Pleier å skrive lange innlegg i notisblokk og klipp/lim inn teksten etterpå. Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.