Jump to content

Edit History

Hakkannen

Hakkannen

Hos meg også er det slik at jeg kan begynne å skrive på noe på en plattform (PC, iPad, iPhone) og om jeg plutselig skulle være uheldig å lukke fanen eller gå tom for strøm blir dette midlertidig lagret. Klikk der du vanligvis skriver når du skal skrive noe og prøv og se om det lagrede kommer opp. Klart, feil kan sikkert skje, men i utgangspunktet vil jeg tro det skal være slik hos alle. Har flere ganger funnet innlegg jeg har begynt på, men så latt være å poste der og da for bare å lukke fanen (av og til kan det være greit å tenke seg litt om før man poster:giggle:). 

Test:

Clipboard02.jpg.ae052ef88c6389062da9e614b7d9b196.jpg

Hakkannen

Hakkannen

Hos meg også er det slik at jeg kan begynne å skrive på noe på en plattform (PC, iPad, iPhone) og om jeg plutselig skulle være uheldig å lukke fanen eller gå tom for strøm blir dette midlertidig lagret. Klikk der du vanligvis skriver når du skal skrive noe og prøv og se om det lagrede kommer opp. Klart, feil kan sikkert skje, men i utgangspunktet vil jeg tro det skal være slik hos alle. Har flere ganger funnet innlegg jeg har begynt på, men så latt være å poste der og da for bare å lukke fanen (av og til kan det være greit å tenke seg om litt lengre før man ender opp med å poste det man skrev i starten:giggle:). 

Test:

Clipboard02.jpg.ae052ef88c6389062da9e614b7d9b196.jpg

• Create New...