Jump to content

Edit History

Knallipadden

Knallipadden

Har lurt på et kamera men jeg klarer ikke helt å se for meg hvor jeg kan montere det. Et stort kamera vil være synlig fra utsiden og da er det lett å stikke inn hånden bak kalesjen og sette det ut av spill uten at jeg ser mer enn en hånd. I kahytten hadde det kanskje det vært bedre, men da filmer jeg ikke hvis noen tar seg inn bak i båten under kalesjen. Eventuelt kunne det ha filmet ut av vinduet fra kahytten, men da vil jeg få varsel hele tiden da det er en stor båthavn. Ikke sikkert jeg hadde blitt så populær med å filme alle naboene 24/7.

Knallipadden

Knallipadden

Har lurt på et kamera men jeg klarer ikke helt å se for meg hvor jeg kan montere det. Et stort kamera vil være synlig fra utsiden og da er det lett å stikke inn hånden bak kalesjen og sette det ut av spill uten at jeg ser mer enn en hån. I kahytten hadde det kanskje det vært bedre, men da filmer jeg ikke hvis noen tra seg inn bak i båten under kalesjen. Eventuelt kunne det ha filmet ut av vinduet fra kahytten, men da vil jeg få varsel hele tiden da det er en stor båthavn. Ikke sikkert jeg hadde blitt så populær med å filme alle. 

• Create New...