Thomasoxo Startet 17.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 17.Mai.2019 Jeg oppdaget at vannet ikke går ut av dusjen.. Sluket er tett, eller sitter det ett filter lengre ned? Noen tips? Lokket over sluket sitter veldig hard. Kan det skrus av? Har sett igjennom users manual. Står ikke noe der, er det noe bra håndbok til denne båten? Thomas Sitér dette innlegget Link to post
FrodeB Svart 17.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2019 (redigert) Gulvet i kabinen er ofte under eller svært nær vannlinjen. Ikke uvanlig at det er en pumpe får å få ut dusjvann. Kan være en bryter ett sted for å aktivere denne. Redigert 17.Mai.2019 av FrodeB (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 18.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2019 (redigert) Ville tatt en telefon til selger og spurt hvordan dusjpumpa fungerer. Selger vet nok også hvor filteret befinner seg, ikke uvanlig at dette går tett av hår og slikt. Sannsynligvis har du ei skapdør eller luke og to på badet. Bak der er en typisk plass for pumpe og filter. Hos meg er det en trykkbryter som må holdes inne når man pumper ut. Filteret må renses jevnlig hos meg for at ikke dusjen skal gå tett. Dette filteret ligger (hos meg) rett foran pumpa som er inni skapet under vasken. Redigert 18.Mai.2019 av Hakkannen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ventus Svart 18.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2019 Det kan være to brytere også; en på hovedpanel + trykkbryter/vippebryter for å kjøre pumpen. Sitér dette innlegget Link to post
Tabaqui Svart 20.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2019 Alle dusjer jeg har vært borti må vannet pumpes ut (via et tullete lite filter) og filteret må renses ved ca hver bruk. Hvis ikke det er gjort på en stund kan det fort være mye moro i sluket og slangen. FInn filteret først, rens det, og funker det ikke da heller er det bare å prøve å stake opp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.