Jump to content

Edit History

pipe

pipe

De nye kartpilottrene til Garmin bruker 8 pin kontakt mens de eldre som din 525S har 6 pin kontakt.
De passer ikke i sammen.
Det finnes en overgang så du må ikke bytte ut den gamle svingeren.

De nye CHRIP svingrene gir ett vesentlig bedre bilde på skjermen enn din gamle svinger men er du av typen som er bare opptatt av dypde så greit nok.
Det hører også med til historien at overgangen koster ca kr 600 som er ca halvparten av hva en ny CHRIP hekkmontert svinger koster.
Svingeren du har er i blitt noen år så isteden for å koste på å få den til å virke den ville jeg også av økonomiske grunner byttet til ny i tillegg til den tekniske forbedringen du får

pipe

pipe

De nye kartpilottrene til Garmin bruker 8 pin kontakt mens de eldre som din 525S har 6 pin kontakt.
De passer ikke i sammen.
Det finnes en overgang så du må ikke bytte ut den gamle svingeren.

De nye CHRIP svingrene gir ett vesentlig bedre bilde på skjermen enn din gamle svinger men er du av typen som er bare opptatt av dypde så greit nok.
Det hører også med til historien at overgangen koster ca kr 600 som er ca halvparten av hva en ny CHRIP hekkmontert svinger koster.
Svingeren du har er i tilegg blitt noen år så isteden for å koste på den ville jeg også av økonomiske grunner byttet til ny i tilegg til den tekniske forbedringen du får

pipe

pipe

De nye kartpilottrene til Garmin bruker 8 pin kontakt mens de eldre 525S har 6 pin kontakt.
De passer ikke i sammen.
Det finnes en overgang så du må ikke bytte ut den gamle svingeren  din men jeg ville vurdert det.
Svingeren du har er i tilegg blitt noen år så isteden for å koste på den ville jeg også av økonomiske grunner byttet til ny

• Create New...