Jump to content

Edit History

Jannmar

Jannmar

Reisatjukk skrev for 3 timer siden:

Vurdere å spikke meg en treplugg å banke inn fra innside, det bør vel funke?

Bruk den som Husvik123 foreslår, eller aller helst denne. Den er potte tett, sitter bom fast, tas enkelt ut og settes enkelt i, uten bruk av skruer og tetningsmasse.

Glem trepluggene, både fra innsida og utsida.

Rana Plast A/S produserer fremdeles Rana 17 HT LUX, de har endog en annonse inne på Finn.no. Kontaktperson er Jan Pettersen. Ta en telefon og si hva det gjelder. Om du fremdeles ikke får noe vettugt svar, så offentliggjør det her på baatplassen, så vet fremtidige Rana plast båtkjøpere hva de har å forholde seg til. Det får da være grenser for lavmål når det gjelder kundebehandling.

Bunnplugg 1.PNG

Jannmar

Jannmar

Reisatjukk skrev for 3 timer siden:

Bruk den som Husvik123 foreslår, eller aller helst denne. Den er potte tett, sitter bom fast, tas enkelt ut og settes enkelt i, uten bruk av skruer og tetningsmasse.

Rana Plast A/S produserer fremdeles Rana 17 HT LUX, de har endog en annonse inne på Finn.no. Kontaktperson er Jan Pettersen. Ta en telefon og si hva det gjelder. om du fremdeles ikke får noe vettugt svar, så offentliggjør det her på baatplassen, så vet fremtidige Rana plast båtkjøpere hva de har å forholde seg til. Det får da være grenser for lavmål når det gjelder kundebehandling.

Bunnplugg 1.PNG

Jannmar

Jannmar

Reisatjukk skrev for 2 timer siden:

Rana Plast A/S produserer fremdeles Rana 17 HT LUX, de har endog en annonse inne på Finn.no. Kontaktperson er Jan Pettersen. Ta en telefon og si hva det gjelder. om du fremdeles ikke får noe vettugt svar, så offentliggjør det her på baatplassen, så vet fremtidige Rana plast båtkjøpere hva de har å forholde seg til. Det får da være grenser for lavmål når det gjelder kundebehandling.

Bunnplugg 1.PNG

Jannmar

Jannmar

Reisatjukk skrev for 2 timer siden:

Bunnplugg 1.PNG

• Create New...