Jump to content

Trimplan fra biltema

Jon-Kåre

Recommended Posts

Noen som vet noe om disse kontra de som maritim og andre båt forettninger selger til "2 lapper" mere

http://www.biltema.no/index.asp

Linken fungerer ikke direkte dere må skrive trimplan i søke rubrikken

Opps var og sjekka prisene hos maritim og prisforskjellen var ikke så stor som jeg trodde kun snakk om 3-4 småe lapper :blush::blush:

Redigert av jonkare (see edit history)

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Det var vel denne LINKEN du ville vise ?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja nesten iallefall styringen er jo på en annen link igjen.

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Noen som har erfaring med disse fra Biltema?

Lurer også på hva som er normal lengde på sylinderne på slik trimplan. Tenker å klargjøre akterenden for montering av trimplan, slik at jeg enkelt kan montere dette senere om det skulle vise seg at jeg trenger det.

• 4 år senere...
  • 3 år senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...