Jon-Kåre Startet 29.August.2005 Link til dette innlegget Startet 29.August.2005 (redigert) Noen som vet noe om disse kontra de som maritim og andre båt forettninger selger til "2 lapper" mere http://www.biltema.no/index.asp Linken fungerer ikke direkte dere må skrive trimplan i søke rubrikken Opps var og sjekka prisene hos maritim og prisforskjellen var ikke så stor som jeg trodde kun snakk om 3-4 småe lapper Redigert 29.August.2005 av jonkare (see edit history) Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Helge Svart 29.August.2005 Link til dette innlegget Svart 29.August.2005 Det var vel denne LINKEN du ville vise ? Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Jon-Kåre Svart 29.August.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2005 Det var vel denne LINKEN du ville vise ? <{POST_SNAPBACK}> Ja nesten iallefall styringen er jo på en annen link igjen. Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
ok67 Svart 31.August.2005 Link til dette innlegget Svart 31.August.2005 Noen som har erfaring med disse fra Biltema? Lurer også på hva som er normal lengde på sylinderne på slik trimplan. Tenker å klargjøre akterenden for montering av trimplan, slik at jeg enkelt kan montere dette senere om det skulle vise seg at jeg trenger det. Sitér dette innlegget Link to post
Gudmanda Svart 25.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2010 Er dette noke å ha? Nokon med erfaring? (biltema sin ja) Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 25.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2010 (redigert) Du får Bennett komplett sett til 3000.- så ser ikkje heilt poenget. Maritim er meir som dyreste butikken på dette Redigert 25.Juni.2010 av Korsnes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gudmanda Svart 26.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2010 På EBAY og sånnt då eller også i norske nettbutikker? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 26.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2010 norske nettbutikker. Sitér dette innlegget Link to post
Einsereier Svart 3.April.2014 Link til dette innlegget Svart 3.April.2014 Disse er nå nedsatt til 1999.- flaps kommer utenom til rundt 300.- ja jeg vet tråden er gammel. Noen som har prøvd disse? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.