MaSa Svart 12.April.2014 Link til dette innlegget Svart 12.April.2014 Det kan godt stemme andresh! Skal undersøke rundt det iallefall! SoBo Det kan være, skal undersøke om jeg finner ut noe. Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Sjeldenutpå Svart 12.April.2014 Link til dette innlegget Svart 12.April.2014 Myke gode oppheng er viktig. Men eit ekstra tips er å tre gummislange utenpå de tynne harde kvite plastslangene. Det demper lyd godt. Pass på at pumpa er i ca samme vinkel når du er ferdig å isolere. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
volfro Svart 30.April.2015 Link til dette innlegget Svart 30.April.2015 Mangler en 90mm lyddemper på innsugs luften fra akterspeilet, og finner bare denne typen: http://www.seatronic.no/varmere-monteringsdeler-c-107_123/lyddemper-for-varmluftslange-p-2144 Eg har litt trangt om plassen så skjøtestykker er jo både dyrere og mer plasskrevende så skulle gjerne hatt tak i alu. varianten med 90mm slangestusser. Tror eg kjøpte den på innblåsnings luften på termomarin, men de gikk vel konk? Noen som har ett tips til hvor de selger slike? Sitér dette innlegget Link to post
volfro Svart 2.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2015 Det går kun kald luft igjenom denne så tips fra fks. Ventilasjonsbransjen kan også være aktuelle. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.