Jump to content

Edit History

abbor

abbor

Fant ut av hvordan en må bruke Hemisphere sin software sammen med Kvaser CAN til USB converter. Satelittkompasset må være eneste enhet på NMEA 2000 nettverk for at Hemisphere software skal virke. Jeg har laget et mini NMEA 2000 nettverk som får strøm fra en sigarettenner plugg, kobler fra ledningen som kommer fra satelittkompasset og flytter den til mini NMEA 2000 nettverket når jeg oppdaterer software eller ender parametre. Oppdaterte begge software images for HS60 og justerte noen innstillinger og testet litt før jeg byttet det ut med HS75. 

abbor

abbor

Fant ut av hvordan en må bruke Hemisphere sin software sammen med Kvaser CAN til USB converter. Satelittkompasset må være eneste enhet på NMEA 2000 nettverk for at Hemisphere software skal virke. Jeg har laget et mini NMEA 2000 nettverk som får strøm fra en skgafetttenner plugg, kobler fra ledningen som kommer fra satelittkompasset og flytter den til mini NMEA 2000 nettverket når jeg oppdaterer software eller ender parametre. Oppdaterte begge software images for HS60 og justerte noen innstillinger og testet litt før jeg byttet det ut med HS75. 

• Create New...