haggen64 Startet 21.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 21.Mai.2019 Jeg har en River 350 som har fått mye julig etter en tur i fjæra opp ned, den har blitt skrapet opp på kantene opppå spesielt. Kan man gjøre noe som helst med slikt? Pusse med slipepapir kanskje? Dypere riper blir antagelig vanskelig å gjøre noe med vil jeg tro? Ellers noe som kan få frem blankere plast på slike? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 21.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2019 har hørt at det kan funke med strykejern for å få glattet ut denne typen plast...? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
SveinHa Svart 21.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2019 Propanbrenner er fin til slikt, smelter flisene så de "limer" seg sammen med overflaten. Bruk god varme og kort tid slik at kun overflaten smelter. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
haggen64 Svart 21.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2019 Høres skummelt ut, men kan jo øve meg på bunnen først :) Men kan man generelt klare å rubbe/polere opp noe mere glans på denne plasttypen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.