Bjarty Startet 21.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 21.Mai.2019 Hei, skal montere autopilot i min Skarpnes 30. Skal montere pumpe og selve hjernen på siden av båten. Tenkte å støpe på en OSB plate som jeg da kan skru utstyret fast i, men det er vanskelig å komme til og så er jeg egentlig ikke så hypp på å støpe. Holder det å lime en plate med TEC7 ? En plate for hjernen og en for pumpa lenger bak i båten. Hjernen veier ikke stort, pumpa veier kanskje noen kilo. Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 21.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2019 Jeg ville vasket godt og pusset litt over for å ta ujevnheter for deretter å lime. Sitér dette innlegget Mons Link to post
Gullfisk Svart 22.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2019 Ville brukt noe mere fuktbestandig enn osb, feks baderomsplate type fibo trespo, eller filmbelagt finer, og limt fast. Pumpe er såpass tung, at jeg har valgt å sette de på brakett på innstøpt eksisterende skott. Som regel er de plassert nær styresylinder. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.