2new Startet 22.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 22.Mai.2019 Jeg har fått trekt om alle putene som brukes ute i båten med dette stoffet. Alle puter lagres inne i båten når de ikke er i bruk. Bør jeg behandle det noe før bruk? https://www.skipshandel.com/nettbutikk/33-marinetekstil---moebelstoff---imitert-skinn-/59-bluesea-tempotest-blaa-sjoevann-bestandig-marinetekstil/ Sitér dette innlegget -- Mvh 2new Link to post
2new Svart 24.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2019 Ingen som har innspill? Sitér dette innlegget -- Mvh 2new Link to post
JRK Svart 24.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2019 De var jo fine da. Ville spurt leverandøren. Litt dumt å bruke en impregnering som kanskje er uheldig i forhold til hva stoffer er behandlet med fra fabrikk. Selv bruker jeg "Ekstrem Impregnering" fra Maritim på mine 10 år gamle puter, men synes blåfargen ble litt mattere etter behandlingen. Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 24.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2019 Hei, jeg trakk om til bluesea i min forrige båt for 3 år siden . stoffet jeg brukte ser list annerledes ut enn ditt, mitt vAr relativt likt niroxx. og hadde samme egenskapene som niroxx bare litt lenger fiber. bluesea skal være av det bedre på markedet til båt og er helt klart sjøvannsbestandig. de leverer også seter til ryds og alucraft blant annet så ikke noe å bekymre seg for ? Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.