Figaro Startet 23.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 23.Mai.2019 Mine 4 forbruksbatterier får ikke samme hvilespenning som de hadde før jeg etterfylte dem med batterivann. De holder bare 11,5 volt ca. ett døgn etter full lading. Har jeg fyllt for mye vann, eller er de modne for utskifting? De har holdt i ca. 6 år, og er av merket Exide heavy duty. Kan de vekkes "til live" igjen? PÅ forhånd takk for svar. Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Havlengt Svart 23.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2019 Mål syrevekta i battericellene, det kan verka som at du har defekte celler i banken din. Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 23.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2019 Tipper at et eller flere av de 4 batteriene er gåent. Koble de fra hverandre og sjekk spenningen på hvert enkelt batteri. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.