Jonas4 Startet 23.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 23.Mai.2019 Har demontert en engbo ankervinsj 1000w på en båt for å montere den på en annen. Den fungerte greit før demontering, men ikke etter ny montering. Tror jeg har koblet ledningene feil. Er det noen som har et bilde av koblinger under det hvite "lokket"? Eller i beste fall et koblinssjema? Vinsjen er fra 1993. Veldig fint om noen kunne hjelpe! Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 23.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2019 det er skjema her en plass https://sleipner.no/manualer/ Jeg har 14 punkter i den boksen og et forenklet skjema, mulig du kan sammenligne hvis de ikke får svar.? Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
mawilu Svart 23.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2019 Jeg har de fleste koblingsskjemane til engbo men ikke i båten er hjemme over helgen .send meg en PM med tlfno så ringer jeg når jeg er hjemme. Kan noen gi meg en god oppskrift på hvordan jeg kan legge inn i arkivet fra papir har jeg mye annet Sitér dette innlegget Link to post
Jonas4 Svart 27.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2019 Hei! Veeeldig takknemmelig om du kan hjelpe med konlongsjema. Mvh Eddy Haugland 90924131 Sitér dette innlegget Link to post
sigmundh Svart 27.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2019 Vet ikke om dette skjema til en 32 vinsj kan hjelpe deg? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.