nomen Startet 23.Mai.2019 Del på Facebook Startet 23.Mai.2019 Jeg sendte en prisforespørsel til ett firma som lager klistremerker ol. og ba om pris på noen til båten. Det skulle stå: XXXXXX XXXXXXXXX Svarte bokstaver, ingen bakgrunn, og en enkel font som finnes i Word. 15 cm høye bokstaver. Pris: 2400 kroner, jeg synes det er dyrt, hva synes/betalte du? Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Okkaby Svart 23.Mai.2019 Del på Facebook Svart 23.Mai.2019 Husker jeg så etter det samme for et årstid siden til ene båten. Kom da frem til Ebay var rette plassen å få dette ifra. Men bestilte aldri, så husker ikke prisen lengre. Men bør bliMye billigere via ebay. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Bigmac Svart 23.Mai.2019 Del på Facebook Svart 23.Mai.2019 (redigert) Tja, tipper bokstavfabrikken tar 500,- for det. De lager båtnavn også Redigert 23.Mai.2019 av Bigmac (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bigmac Svart 23.Mai.2019 Del på Facebook Svart 23.Mai.2019 700kr for denne Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 23.Mai.2019 Del på Facebook Svart 23.Mai.2019 Har en kontakt 4 mil fra deg som jeg tror kan gjøre det rimelig om bokstavene kan være 148mm høye. Du kan sende en im om du vil ha nøyaktig pris. Kan sikkert få levert det til noen nær deg. .. Ikke min buisniss men... At du skulle reklamere for Porsgrunn så jeg ikke komme ? Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 23.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2019 Da ser det ut som firmaet jeg kontaktet priset seg ut. Takk for innspill, jeg skal Google litt imorra og se Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
nomen Svart 23.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2019 dieselfan skrev 1 minutt siden: Har en kontakt 4 mil fra deg som jeg tror kan gjøre det rimelig om bokstavene kan være 148mm høye. Du kan sende en im om du vil ha nøyaktig pris. Kan sikkert få levert det til noen nær deg. .. Ikke min buisniss men... At du skulle reklamere for Porsgrunn så jeg ikke komme ? Flott, jeg tar kontakt om det bli aktuelt. Så du tror det skal stå Porsgrunn nederst du?? Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
dieselfan Svart 23.Mai.2019 Del på Facebook Svart 23.Mai.2019 Håper i det lengste at jeg telte feil... Sitér dette innlegget Link to post
gp500 Svart 23.Mai.2019 Del på Facebook Svart 23.Mai.2019 Hva med https://www.dekaltrim.nu/ Ser ut som de har en del rimelige logoer til båt. Sitér dette innlegget Link to post
Fuglen Svart 23.Mai.2019 Del på Facebook Svart 23.Mai.2019 Sjekket litt i gamle mailer her. For ca. 2 år siden betalte jeg 1044,50kr på dekorshop.no. Dette var for: 2 stk navn med 15cm høyde på bokstaver, og 1 stk navn 12,5cm høyde og 1 stk navn 10cm høyde. Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 24.Mai.2019 Del på Facebook Svart 24.Mai.2019 Jeg bestilte nye logoer på https://www.stickermule.com/ i fjor Sendte inn en jpg-fil med Marex logoen og fikk merkene i posten en liten stund senere. Husker ikke prisen, men det var "nesten gratis" (i hvertfall sammenlignet med original vare). Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
MaSa Svart 24.Mai.2019 Del på Facebook Svart 24.Mai.2019 Lys ide i Langesund , brukt dem 2 ganger ! til båtnavnet og Langesund samt jolla . betalte nå for følgende MaSa Langesund og Gummi-Tarzan 700kr Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Roger jo Svart 24.Mai.2019 Del på Facebook Svart 24.Mai.2019 (redigert) Har de fått avdeling ute i Provinsen ? Brukte de for noen år siden navn på båt og noen regnjakker. Lys Ide AS Pedellen 17A, 3961 Stathelle Telefonnummer: 900 41 322 Redigert 24.Mai.2019 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
S/Y Emma Svart 24.Mai.2019 Del på Facebook Svart 24.Mai.2019 Betalte ikke mange hundrelappene for 3x båtnavn og stedsnavn.... Hør med et lokalt trykkeri/reklamebyrå. Dette ordner de kjapt på folieprinteren. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Bigmac Svart 24.Mai.2019 Del på Facebook Svart 24.Mai.2019 https://bokstavfabrikken.no/baatnavndesigner Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.