Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Det måtte sikkert vært bedre å snakke om de motorene som ikke får høyere turtall på bunn gass i første gir i en bil enn de  på max foreskreven turtall på en båt som står i gear.
For der har jeg ingen forslag

For å gi noen eksempler andre veien så har vi evig unge V6 og V8 bensin motorer i fra USA og Volvo Penta D3 som jeg har i båt og bil.
Forskjellen på max foreskreven turtall på båtmotoren og turtall sperren på bilmotoren er betydelig. 
Vil tro området 1000-1500 o/min er dekkende alt ettersom

pipe

pipe

Det måtte sikkert vært bedre å snakke om de motorene som ikke får høyere turtall på bunn gass i første gir i en bil enn de  på max foreskreven turtall på en båt som står i gear.
For der har jeg ingen forslag

For å gi noen eksempler andre veien så har vi evig unge V6 og V8 bensin motorer i fra USA og Volvo Penta D3 som jeg har i båt og bil.
Forskjellen på max foreskreven turtall på båtmotoren og turtall sperren på bilmotoren er betydelig. 

pipe

pipe

Det måtte sikkert vært bedre å snakke om de motorene som ikke får høyere turtall på bunn gass i første gir i en bil enn de får på max foreskreven turtall på en båt som står i gear.
For å gi noen eksempler så har vi evig unge V6 og V8 bensin motorer i fra USA og Volvo Penta D3 som jeg har i en båt og bil.
Forskjellen er betydelig 

• Create New...