Jump to content

Edit History

seilfred

seilfred

Hulda skrev 29 minutter siden:

Ta en pils og roe ned.

Den er grei:drink: jeg forholder meg rolig. 

Hulda skrev 29 minutter siden:

Ta en pils og roe ned. Har du landstrøm, ikke peiling, bruk jordet skjøteledning og dobbeltisolert utstyr.

Ja, jeg takker for svar, men jeg er jaggu ikke sikker på hva jeg har..:worry: 

Landstrømmen tilkobler jeg via en slik blå stor trepolet sak. Heter det CCE tro?

derfra går det til en boks som fordeler ut til ladere og til én 220v kontakt inne (kun i bruk ved landstrøm). Såvidt jeg skjønner ligger jording på motor, men mine kunnskaper er begrenset

seilfred

seilfred

Hulda skrev 28 minutter siden:

Ta en pils og roe ned.

Hulda skrev 28 minutter siden:

Ta en pils og roe ned. Har du landstrøm, ikke peiling, bruk jordet skjøteledning og dobbeltisolert utstyr.

Landstrømmen tilkobler jeg via en slik blå stor trepolet sak. Heter det CCE tro?

derfra går det til en boks som fordeler ut til ladere og til én 220v kontakt inne (kun i bruk ved landstrøm). Såvidt jeg skjønner ligger jording på motor, men mine evner er begrenset

seilfred

seilfred

Hulda skrev 16 minutter siden:

Ta en pils og roe ned.

Hulda skrev 16 minutter siden:

derfra går det til en boks som fordeler ut til ladere oc til én 220v kontakt inne (kun i bruk ved landstrøm). Såvidt jeg skjønner ligger jording på motor, men mine evner er begrenset

• Create New...