Jump to content

Edit History

Bigmac

Bigmac

Hei, nabobåten har koblet opp en Ray73 med bl.a. AIS mottaker. I følge manualen skal det kunne velges «enable AIS» - men det er ikke tilgjengelig i menyen. Det fungerer på min VHF, men ikke naboens. Alternativet som vist på bildet kommer ikke opp. Noen teorier/erfaringer om årsaken til dette?

DFCF1786-527D-4A5F-ACCA-F7C23FD5289A.jpeg

Bigmac

Bigmac

Hei, nabobåten har koblet opp en Ray73 med bl.a. AIS mottaker. I følge manualen skal det kunne velges «enable AIS» - men det er ikke tilgjengelig i menyen. Det fungerer på min VHF, men ikke naboens. Alternativet som vist på bildet kommer ikke opp. Noen teorier/erfaringer om årsaken til dette?

990E0165-C07A-4C00-AA1A-7EEED087CD2B.png

Bigmac

Bigmac

Bigmac

Bigmac

Hei, nabobåten har koblet opp en Ray73 med bl.a. AIS mottaker. I følge manualen skal det kunne velges «enable AIS» - men det er ikke tilgjengelig i menyen. Det fungerer på min VHF, men ikke naboens. Noen teorier/erfaringer om årsaken til dette?

• Create New...