Jongau Startet 26.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 26.Mai.2019 Hei, jeg har en Mercury kontrollboks som jeg har kjøpt på Finn.no, men jeg får ikke kobla gass og gir vaierende på den nye kontrollboksen. Noen som vet hvordan man gjør det? Jeg sender bilde også. Mvh Jon David Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 26.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2019 (redigert) Hva er problemet da? ser nå ut som du er i gang. Det firkanta plastgreia skal ikkje være på kabelen i den boksen der. Det skal være bare rund tønne på gen1 kabler. Redigert 26.Mai.2019 av Cerberus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 26.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2019 Flotte bilder i ditt første innlegg !! Jongau. Men du må huske å flge reglene for overskrift på tråden din, den må være forklarende og utfyllende Det tjener all på for da er den søkbar på en mer effektiv måte. Kommentar fra moderator: Har redigert den, var "Kontrollboks" Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.