Jump to content

Edit History

Arne2

Arne2

Ha, ha, godt spørsmål ..

Jeg er så vidt vites ikke Erik aa, og det skulle vel egentlig ikke være behov for å hente inn en guru for å lage et koblingsskjema for å sette inn et forbruksbatteri og for å levere 12V, og de 10-20A eller hva det måtte være.. 

Da denne tråden startet så kunne jeg faktisk ikke det, men etter litt diskusjon fram og tilbake, så forstår jeg da i det minste hvordan det kan gjøres, og kanskje til og med hvordan min egen båt fungerer. 

Arne2

Arne2

Ha, ha, godt spørsmål ..

Jeg er så vidt vites ikke Erik aa, og det skulle vel egentlig ikke være behov for å hente inn en guru for å lage et koblingsskjema for å sette inn et forbruksbatteri og for å levere 12V, de 10-20A eller hva det måtte være.. 

Da denne tråden startet så kunne jeg faktisk ikke det, men etter litt diskusjon fram og tilbake, så forstår jeg da i det minste hvordan det kan gjøres, og kanskje til og med hvordan min egen båt fungerer. 

Arne2

Arne2

Ha, ha, godt spørsmål ..

Jeg er så vidt vites ikke Erik aa, og det skulle vel egentlig ikke være behov for å hente inn en guru for å lage et koblingsskjema for å sette inn et forbruksbatteri og for å levere 12V, de 10-20A eller hva det måtte være.. 

Da denne tråden startet så kunne jeg faktisk ikke det, men etter litt diskusjon fram og tilbake, så forstår jeg da i det minste hvordan det kan gjøres og kanskje til og med hvordan min egen båt fungerer. 

• Create New...