Jump to content

Edit History

Jannmar

Jannmar

Arne2 skrev 46 minutter siden:

I løsningsforslaget over så har vi delt opp elsystemet i to deler slik at de delene som krever 10 kvadrat eller der omkring ikke blir berørt.

Jeg skjønner den med at elsystemet i løsningsforslaget er delt opp i to deler, men du foreslår lengre nede å sette inn en 30A sikring på forbrukssiden (formodentlig så nær batteriet som mulig), og da blir jo forbrukssiden også en del "som krever 10 kvadrat eller mer".

Det kan godt være at denne kabelen allerede er på 10 kvadrat eller mer, men dette er jo noe av det som bør sjekkes. Om kabelen har et mindre kvadrat har det ingen hensikt å sette inn en 30A sikring. Da vil jo kabelen fungere som en sikring for at sikringen ikke skal ryke.

Jannmar

Jannmar

Arne2 skrev 44 minutter siden:

I løsningsforslaget over så har vi delt opp elsystemet i to deler slik at de delene som krever 10 kvadrat eller der omkring ikke blir berørt.

Jeg skjønner den med at elsystemet i løsningsforslaget er delt opp i to deler, men du foreslår lengre nede å sette inn en 30A sikring på forbrukssiden (formodentlig så nær batteriet som mulig), og da blir jo de delene "som krever 10 kvadrat eller mer" berørt.

Det kan godt være at denne kabelen allerede er på 10 kvadrat eller mer, men dette er jo noe av det som bør sjekkes. Om kabelen har et mindre kvadrat har det ingen hensikt å sette inn en 30A sikring. Da vil jo kabelen fungere som en sikring for at sikringen ikke skal ryke.

Jannmar

Jannmar

Arne2 skrev 33 minutter siden:

Jeg skjønner den med at elsystemet i løsningsforslaget er delt opp i to deler, men du foreslår lengre nede å sette inn en 30A sikring på forbrukssiden (formodentlig så nær batteriet som mulig), og da blir jo de delene"som krever 10 kvadrat eller mer" berørt.

• Create New...