Jump to content

Hvordan fjerne gjenstridig klistremerke

lasmarquezas

Recommended Posts

lasmarquezas skrev 9 minutter siden:

Supert, dette blir nok bra! Vi er forbi stadiet med kjemiske midler, for å si det slik. :-)

Tror nok du må på med sitrusrens for å få vekk limet som sitter igjen så du er nok ikke helt ferdig med det kjemiske enda.
Først varmepistol,nal eller glasskrape og så sitrusrens så har du gullrekka

Redigert av pipe (see edit history)

Sto å så på vår lokale "klistremerkeprodusent" fjerne å legge 20meter gamle striper og legge på nye så rådene over var basert på litt mer enn bare gjettning. En kommentar var at noen limtyper måtte ha aceton for å gi slipp, men ikke på min båt. De driver med dette hele året så jeg regner med at de vet sånn ca hva de gjør...

Forsiktig varme med føner, bruk gjerne sitrus også, -også barberbladskrape. Gjerne skrape og føner samtidig. Har fungert bra for meg. Restlim kan fjernes med zalovann og fint 1200 eller finere) smergelpapir. Slip forsiktig i så fall. Det blir matt etter sliping, men er du forsiktig kan det rubbes/polere opp igjen, dersom det er ønskelig. Lykke til.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...