Jump to content

Edit History

Wallas Service

Wallas Service

33 grader på utblås er for lite etter min mening også.

Siden dette er et nytt apparat gjelder garantien, og jeg synes du skal ta imot tilbudet fra Askeladden som vil ta seg en tur til deg for å se på problemet. Det kan være feil montasje, noe Askeladden drar nytte av i fremtiden, eller det kan være noe galt med selve varmeren. Da er det best å la Askeladden ordne opp i dette i samarbeid med importøren - Sunwind AS - og med Wallas i Finland.

Den du har - Wallas Viking Combi - er den eneste fra Wallas som er både luftvarmer (2 kW) og vannvarmer (1 kW). 

Andre dieselvarmere fra Wallas er:

Wallas Spartan (4,5 kW), Wallas Viking Air 30 (3 kW), Wallas 30GB (3,2 kW) og Wallas 22GB (2,5 kW)  

Wallas Service

Wallas Service

33 grader på utblås er for lite etter min mening også.

Siden dette er et nytt apparat gjelder garantien, og jeg synes du skal ta imot tilbudet fra Askeladden som vil ta seg en tur til deg for å se på problemet. Det kan være feil montasje, noe Askeladden drar nytte av i fremtiden, eller det kan være noe galt med selve varmeren. Da er det best å la Askeladden ordne opp i dette i samarbeid med importøren - Sunwind AS - og med Wallas i Finland.

Den du har - Wallas Viking Combi - er den eneste fra Wallas som er både luftvarmer (2 kW) og vannvarmer (1 kW). 

Andre dieselvarmere fra Wallas er: Wallas Spartan (4,5 kW), Wallas Viking Air 30 (3 kW), Wallas 30GB (3,2 kW) og Wallas 22GB (2,5 kW)  

• Create New...