Jump to content

Edit History

ne.andersson

ne.andersson

Jeg husker faktisk ikke hvordan det så ut inne i der, lurer på om du ikke må demontere benden for å få renset inne i der? Om jeg ikke husker feil så var det vel ikke bare et hull rett inn men at det gikk via en av dem der kanalene som du ser i pakningen og blokket? (Ble skikkelig usikker nå)

Er ikke noe jeg kan huske som følsomt utover pakningen men her føler jeg at noen med litt mer hands-om kunnskap må trå til.

ne.andersson

ne.andersson

Jeg husker faktisk ikke hvordan det så ut inne i der, lurer på om du ikke må demontere benden for å få renset inne i der? Om jeg ikke husker feil så var det vel ikke bare et hull rett inn men at det gikk via en av dem der kanalene som du ser i pakningen? (Ble skikkelig usikker nå)

Er ikke noe jeg kan huske som følsomt utover pakningen men her føler jeg at noen med litt mer hands-om kunnskap må trå til.

ne.andersson

ne.andersson

Jeg husker faktisk ikke hvordan det så ut inne i der, lurer på om du ikke må demontere benden for å få renset inne i der? Om jeg ikke husker feil så var det vel ikke bare et hull rett inn men at det gikk via en av dem der kanalene som du ser i pakningen? (Ble skikkelig usikker nå)

• Create New...